sobota, 18 kwietnia 2015


"Poniedziałek. Błonia Hogwartu 10:48
Na granicy Zakazanego Lasu spokojnym krokiem przechadzał się sparklący Edward Cullen. Teoretycznie nawet nie powinno go tu być, jednak dwie wszechmocne aŁutoreczki powiedziały sobie "A co mi tam!" i łącząc siły z Akkarinem sprowadziły go tutaj. A wracając do naszego wampirka... Cullen szedł za rączkę z Legolasem, a przed nimi lewitował wesoło smarkający nos samego Lorda Voldemorta. Ten ostatni miał szatański plan. Zamierzał schować się w szkole i niepostrzeżenie wykraść cały różowy kolor, zastąpiając go oryginalnym.
Czy naszym bohaterom uda się go znaleźć nim będzie za późno? Czy ocalą nasze opko i kolekcję gaci Mcgonagall? Czy uda im się dogadać i pohamować zapędy homoseksualne? *patrzy znacząco na Blaisa*  Tego dowiecie się w nowej części.
Zapraszam gorąco do czytania:



"HARRY POTTER I SZATAŃSKI NOS RIDDLE'A"

 http://img7.demotywatoryfb.pl//uploads/201306/1372335515_pjts2k_600.jpg

8 komentarzy:

  1. Hehe. Dobre! :D Już zapowiada się śmiesznie! A z tym kolorem różowym to genialne! xD Hm. Mam nadzieję, że gacie Mcgonagall nie ucierpią :P Choć z Edziem to fajny pomysł. Jestem ciekawa, jak to wszystko się potoczy :D
    A mam takie pytanko... To będzie na tym blogu, czy innym? (:
    Potopu weny twórczej życzę! Pozdrawiam cieplutko i ślę buziaki! :***
    madziula0909

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym. Potraktuj to, jako zapowiedź kolejnego rozdziału <3

      Usuń
  2. Boję się 😱 Co to będzie, co to będzie? Leo, przytul! *przytula Leona* Boję się różowego! I gaci McGonagall! Leo, obroń mnie! *bierze katapultę i wystrzela Valdeza do Hogwartu*

    Do kochanych aŁtorek: Niech wróci do mnie cały i zdrowy! Z nadpalonymi gaciami McGonagall jako trofeum!

    Do Blaise'a: Wara od mojego Leosia!

    Do reszty: Zaopiekujcie się nim! (Wiem, że robię mu siarę xD)

    Do Edwarda i Legolasa: Nos Voldemorta smarcze za waszymi plecami.

    Do wszystkich: Ciao! I wara od Leosia!

    Pozdrawiam, Qeiko

    P.S. Dajcie kolejny rozdział jak najszybciej, niech Leo się jakoś wykaże, a nie siedzi na stołku i składa smoki (bez urazy, Festusie)

    dramione-i-think-i-love-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga! To Leo?!?! *chowa się do schronu*
      *przywołuje armie kaczek*
      BRAĆ GO!!!

      Usuń
    2. MATKO BOSKA CHRYSTE PANIE ZABIERZCIE TEGO PEDOFILA!!!!
      NIKT JUŻ NIE JEST BEZPIECZNY!!!

      Usuń
  3. Chwila... Co tu u licha robi Legolas?!
    I dlaczemu trzyma za "rączkę" Edwarda Cullena? Co się dzieje?! Mózg rozsadza, jajecznica się z niego robi.. a ja idę na kisiel! Hahaahahah! Ale się obżarłam xd

    A teraszzz poważnie:

    Moje drogie aŁtoreczki: dawać nowy rozdział!
    - Ale nie skomentowałaś poprzednich! - wrzeszczy klaun stojący na moim biurku.
    - Zamknij się, ruski degenerato! ( Chyba degenerato.. a może degeneracie?...) Zaraz to zrobię, jak tylko pionformujem mojem aŁtoreczki, żem są na liście na moim blogu:

    http://kolejne-pokolenie-hogwart.blogspot.com


    Pozdrawiam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Weny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I Uwaga na brak kisielu, budyniu i innych lepkości, to mój zielonowłosy klaun wyglądający jak bezdomny, przytrzymujący swoją głową karteczkę z napisem "Wpadajcie, AłTORECZKI, NA MOJEGO BLOGA! (: <3 <3 " .


    Weny,
    Buźki, Wasza nowo poznana

    Dalka R.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałyście nominowane do LA więcej na: http://i-am-another-deal-with-it.blogspot.com/
    Isia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah pozdrawiam z podłogi!!! Genialne, zaraz przez was... no i mózg rozjebany. A nie, przepraszam po tych rozdziałach już od dawna to nie mam!!! Czekam na rozdział❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń