czwartek, 29 stycznia 2015

Rozdział 3

"Tęczowe bełty i wszechobecna agresja, czyli pedofilia w spreju"

-Malfoy! Puszczaj mnie ty sadystyczna Fretko!- wrzasnęła Miona, odpychając blondyna od siebie, po czym uciekła na korytarz wrzeszcząc „Pedofil!!!”, czym wywołała niemałe zamieszanie wśród uczniów. Z jednego z przedziałów wysunęła się pyzata twarz Pansy Parkinson.
- Granger! Co ty bredzisz? - zapytała z oburzeniem.
- Malfoy molestuje ludzi w naszym przedziale! - wydarła się i pobiegła dalej. Dziewczyna stała jeszcze przez chwilę, próbując przyswoić informację, po czym śliniąc się pobiegła… jednak w zupełnie innym kierunku niż gryfonka.
Tymczasem w przedziale:
-Widzisz Smoczusiu, misiaczku puchaty? Dziewczyny cię nie chcą… Ale ja cię chcę! - zawołał Blaise, podnosząc się z ziemi. Potknął się jednak przy tym i wyłożył na przerażonej Astorii. Potter skorzystał z okazji, dopadł swojego kufra i wygrzebał z niego pelerynę-niewidkę. Czym prędzej zarzucił ją na siebie i zaszył się w kącie przedziału. Wtedy przez drzwi wleciała zdyszana Mopsica, która przykleiła się do ramienia Dracona.
- Słyszałam, że jesteś niegrzeczny… - wymruczała przepełnionym słodyczą, niczym Kinder jajka głosem.
-Co?! - zdziwił się blondyn. - Kto ci tak powiedział?- zmarszczył brwi.
- Granger lata po pociągu, krzycząc, że jesteś pedofilem. - zauważyła zniesmaczona Parkinson.
- CO ROBI?! - wrzasnął chłopak i wybiegł.
- Wracaj Dracusiu! Nie dokończyliśmy naszej małej zabawy! - histeryzowała, biegnąc za nim. Ron tak się z nich wszystkich naśmiewał, że puścił kolorowego pawia, jakiego tylko Wesleyowie potrafią… Wtedy rozległ się dźwięk, jak by ktoś zarzynał kotkę Filcha, albo gorzej… Samego Filcha!
-Wow! Stary! - krzyknął George (albo Fred) pojawiając się w dżwach.
- To było lepsze… - zaczął Fred (albo George).
- Niż ten Ginny, dwa lata temu! - dokończył za niego bliźniak. Źródłem dźwięku był oczywiście stary, magiczny aparat.
- Musimy to szybko… - zaczął jeden.
- Pokazać wszystkim! - dokończył entuzjastycznie drugi, potrząsając rudą czupryną.
- Nawet się nie ważcie! - warknął Ronald i rzucił się w pogoń za braćmi. W przedziale został już tylko Blaise, który zdążył wstać z Greengrass.
- Przepraszam cię Astuś, ale to nie wyjdzie. Ja… Kocham kogoś innego! - wyznał, rozglądając się za Potterem.
- Ja też - uśmiechnęła się, po czym szybko ulotniła.
Nagle rozległ się głos opiekunki Gryffindoru, nauczycielki transmutacii, starej McDziewicy, McGonagall...
- Proszę zachować szczególną ostrożność! W tym roku doszło do mnie sporo skarg. Po pociągu najwyraźniej grasuje pedofil. Jedna z uczennic została zaatakowana. Przesłuchaliśmy ją pod wpływem veritaserum. Sprawca ma około 1.84m., blond włosy i szare oczy. Jego nos jest ogromny jak u ogra i zwisa z niego glut. Proszę szczególnie wystrzegać się jego śmierdzące oddechu. Może być trujący.
Malfoy zatrzymał się pośrodku korytarza, wycierając nos rękawem.
-Cholerna Granger! - zaklął i użył odświeżacza oddechu. - Przecież myłem zęby!
_________________________________________________________
Tym razem kończę ja! (Mianowicie Zuza=^.^=)
Hmm... Rozdział jest moim zdaniem dosyć ciekawy, jednak moja opinia pewnie się nie liczy.
Nie jestem dobra w pisaniu notek kończących, więc zamiast tego dodam obrazki.
Pozdrawiamy
Zuza i Drav
 


Em... To może koniec napiszę ja, w sensie Drav
Wracamy po jakże długiej nieobecności z rozdziałem trzecim naszej historii pełnej różowych staników, Snape'ow, dziewic i pedofilów.
Tak, wiemy, ociekamy zajebistością :)
Kolejny rozdział w bliżej nieokreślonym terminie, gdyż ponieważ iż robimy małe wakacje ;)
Pozdrowionka,
D. i Z.



17 komentarzy:

  1. Rozdział jak zawsze mega! Kocham tego blogaaa *♡* Znowu uśmiałam się po pachy! :D To najbardziej śmieszny blog, jaki kiedykolwiek czytałam! Naprawdę! Czytając go mam ubaw po pachy! ^.^
    Ale miałam bekę, jak Hermiona wybiegła z przedziału i zaczęła się wydzierać, że Draco to pedofil! Harry geniusz! Schował się pod pelerynę-niewidkę i miał spokój (szkoda, że go nie znaleźli :/ ) a to zachowanie Blaise'a jest genialne! Jeszcze Pansy jak przykleiła się do Draco! ♡ Ta mowa McGonagall była wspaniała! "Jego nos jest ogromny jak u ogra i zwisa z niego glut." Tarzałam się po ziemi ♡.♡
    Czekam na nn i dawajcie mi ją szybko! Potopu weny życzę! Buziaczki :***
    PS. Obrazki na koniec świetne! A ten, kiedy coś się popsuło a ja udaje, że nic się nie stało, to ja robię tak samo xD
    madziula0909

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha... Dzięki. Możesz nam wierzyć. Przy pisaniu my również pokładamy się ze śmiechu :D Prawda Drav?

      Usuń
    2. Oczywiście! Bo z nami się nie da wytrzymać bez śmiechu. Chyba że... Właśnie kogoś zabijam. Tak, mam skłonności sadystyczne ;)

      Usuń
  2. Ale Wy pędzicie... U mnie nauka do egzaminu i jeszcze nawet drugiego rozdziału nie przeczytałam, a tu już trzeci jest! Lecę nadrabiać, a tymczasem nominowałam Was do LBA, szczegóły:
    http://granger-malfoy-po-latach.blog.onet.pl/zapowiedz-i-liebster-blog-award/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!
      Nie martw się. Rozdziały nie są zbyt długie :) Jak zresztą wszyscy zauważyli...=^.^=

      Usuń
  3. Zdecydowanie miszę czytać ten blog na bieżąco, bo potem przychodzi moj brat i pyta dlaczego się tak śmieje, że mnie przed domem słychać xD ten blog jest fenomenalny! Opis pedofila był nieziemski xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pedofil był pomysłem Zuzy, więc to ona będzie ci płacić odszkodownie 😜

      Usuń
  4. mogłabym czytać i czytać, naprawdę! Wasz blog jest najlepszy na każdego doła!

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest genialne! Uśmiałam się. Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Nominowałam Was do Liebster Award! Aby dowiedzieć się o szczegółach zajrzyjcie tu: http://bliskasmierci.blogspot.com/
    Jeszcze raz gratuluję. Zasłużyłyście na to:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy z całego serducha! Jednak notkę z wszystkimi nominacjami dodamy najwcześniej 8.02, bo obie jesteśmy na zasłużonych wakacjach, a ja i tak piszę rozdział na HRPDS ;)
      Pozdrawiamy,
      Zuza i Drav

      Usuń
    2. Hmmm... To ja z braku serduszka podziękuję z całej bryły lodowej... :D

      Usuń
  7. Ooooo kurwa! Hahahahah! Pedofilia w spreju?! Leżę, nie wstaję! A ten gif z zespołem tanecznym... eee?... The Śmierciożercors?... Eeee... tak. Ten gif z zespołem The Śmierciożercors mnie r o z j e b a ł! Hiiiihhhh <3

    Zapraszam do mnie jaipansvingtans.blogspot.com

    Życzę wam dużo weny, bo ten rozdział krótki...

    Nott


    PS Ja obietnic dotrzymuję... ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. The Śmierciożercors? Panna Nott ma wenę xd

    Hahaahahah! Głupia, stara McGonagall! Sprawca przed jej ładnym, zgrabnym noskiem z którego zwisa masa glutów, a ona tego... heh.
    Ale ona gada takie rzeczy przez Veritaserum? Uhhuuuu! Czyli jednak Malfoy nie widział się NIE w krzywym zwierciadle...


    Pozdrooowionka

    Dalia z kolejne-pokolenie-hoogwartu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaczę..:))...Jeju masz talent Zuza.

    OdpowiedzUsuń